سود مایع کلران باعث انهدام یک گروهک تروریستی شد

نتایج محاسبه‌شده ما بینش‌های جدیدی در مورد مکانیسم‌های واکنش شیمیایی HER/NRR در محلول آبی ارائه می‌کند که می‌تواند طراحی منطقی الکتروکاتالیست‌های کارآمد را ارتقا دهد.

ساختار شبکه ای و لایه ای سه بعدی سود مایع کلران گرافن (GH) مورد بررسی قرار گرفت.پس از غوطه‌ور شدن طولانی در محلول NaOH، بیشتر گروه‌های اپوکسی در اکسید گرافن از بین رفتند و گروه‌های هیدروکسیل بیشتری تولید شدند و اکسید گرافن را به هیدروکسید گرافن تبدیل کردند.

علاوه بر این، گروه‌های اسید بنزوئیک تشکیل شدند و گروه‌های اتر لایه‌های مجاور را به هم متصل می‌کنند و ساختاری نزدیک به سه بعدی در GH ایجاد می‌کنند.

برای استفاده از این ویژگی‌های ساختاری منحصربه‌فرد، الکترودهایی با منافذ بزرگ برای استفاده در ابرخازن‌ها با استفاده از کاهش حرارتی در خلاء ساخته شدند.

سود

GH کاهش یافته ساختار لایه ای خود را حفظ کرد و منافذ زیادی بین / داخل لایه ها ایجاد کرد. الکترودهای GH ظرفیت ثقلی و حجمی بالایی را نشان دادند.

پس از کشف گرافن، علاقه به خواص فوق‌العاده آن، تحقیقات خالص و کاربردی زیادی را در مورد گرافن و مواد مبتنی بر گرافن به راه انداخته است.

در میان مواد مبتنی بر گرافن، اکسید گرافن (GO)5،6 به عنوان یک نامزد برجسته برای پیش‌ساز در تهیه دستگاه‌های گرافن در نظر گرفته می‌شود، زیرا GO احیا شده دارای خواص مشابه با گرافن 7 است.

GO از مخلوطی از دو نوع مختلف منطقه تشکیل شده است: مناطق غیر گرافیتی اکسید شده و مناطق گرافیتی بدون واکنش 5،6،8. همزیستی این نواحی ویژگی‌های جدیدی مانند اکسایتون‌های قابل تنظیم ۹،۱۰ را ایجاد می‌کند.

آسیب پذیری شیمیایی گروه های اپوکسی در GO منجر به افزایش کسر نواحی غیر گرافیتی در طی واکنش با NaOH می شود که اکثر گروه های اپوکسی در GO10 را از بین می برد.