ساخت انواع شیشه ساختمان

ساخت انواع شیشه ساختمان به صورت فلوت، سکوریت، لمینت، خم، نشکن و چند جداره توسط این مجموعه انجام می گیرد.
شیشه با توجه به نوع آن دارای شکل، رنگ، ابعاد و ضخامت متفاوتی می باشد. انواع شیشه به صورت خام، جام، شفاف، مات و رنگی همچنین با طرح و نقوش گوناگون، قابل تولید و عرضه است. که البته برای مصارف گسترده ی صنعتی یا غیر صنعتی مانند خودرو، ساختمان، لوازم خانگی، وسایل گرمایشی- سرمایشی، ظروف یا وسایل آزمایشگاه، تجهیزات بیمارستانی و موارد دیگر، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
به طور کلی انواع مختلفی از شیشه، با ویژگی و خواص مختلف به بازار عرضه می شوند که هر یک قابلیت بر آورده کردن نیازهای خاصی را دارند. برای نمونه می توان به شیشه آبکاری شده، ایمنی، تقویت شده با الیاف، شیشه لایه لایه و سایر شیشه های مخصوصی که برای کاربردهای ویژه طراحی و ساخته می شوند اشاره کرد، گاهی اوقات نیز شیشه مورد استفاده در ساختمان باید از ویژگی خاصی مانند مقاومت در برابر آتش ،کاهش بهره گرمایی خورشید، عایق کاری حرارتی، عایق صوتی، محدود کردن دید و جلوگیری از بازتاب نور خورشید برخوردار باشند.
در این سایت اطلاعات خلاصه و مفیدی در مورد انواع شیشه ارائه گردیده است و این مجموعه با تمام تلاش همچنین تیمی فعال و متعهد، کلیه شیشه های مورد مصرف و نیاز مشتریان را با قیمت مناسبی عرضه می نماید.

منبع: درب و پنجره ایران