قیمت خرید و فروش انواع شیشه سکوریت

شاید دانستن اینکه شیشه سکوریت به چه نوع شیشه ای گفته می شود؛ یا اینکه انوع مختلف آن با چه قیمت، خرید و فروش می گردد؛ برای همگان دارای اهمیت خاص باشد.
شیشه سکوریت در اصل همان نمونه های نشکن هستند که مقاومت و استحکام آنها در مقابل حرارت و ضربه از لحاظ فیزیکی نسبت به بقیه مدل های معمولی بالاتر هستند. به دلیل همین استقامت شان به این نام معروف شده اند.
استفاده از شیشه های سکوریت محکم و با دوام امروزه جز اصول مهم و استاندارد های لازم در ساختمان سازی محسوب می شود و آنها در انواع قیمت و کیفیت، خرید و فروش می گردند.

وجه تفاوت شیشه نوع سکوریت با معمولی

وجه تفاوت شیشه نوع سکوریت با معمولی به هنگام تولید آنها در کارخانه این است که ششه خام پس از اینکه توسط رولرهای مختص آن به سمت کوره هدایت شدند؛ در درجه حرارتی 675 به حالت خمیر درآمده و سپس در جریان رفت و برگشت بر روی همان غلطک ها به قسمت خنک کننده هدایت شده و در همین زمان عملیات سکوریت بر روی آنها انجام خواهد گرفت.
بدین منظور جهت مشاهده از چگونگی سکوریت شدن شیشه می توان با استفاده از عینک آفتابی مخصوص پلاریزه یا نور پلاریزه، پی به چگونگی آن برد. این گونه سازه های به صورت منظم و استاندارد شده هستند و سلول های موجود در شیشه سکوریت به صورت یکپارچه در ردیف های کوچک و منظم قرار گرفته که توسط روش های گفته شده فوق قابل تشخیص می باشند.
شیشه های نشکن همچنان که در مراحل بالاتر به آن اشاره گردید؛ از استحکام و دوام بسیار مقاومتری در مقابل نمونه های معمولی خود برخودار بوده و به همین دلیل این وجه تفاوت خیلی مهم میان آنها باعث شده که صنعت امروز بدلیل استقبال زیاد برج سازان یا کسانی که به امر ساخت و ساز می پردازند؛ نسبت به تولید اینگونه موارد رغبت بیشتری نشان دهند.

فروش شیشه سکوریت

منبع: درب و پنجره ایران