فروش عمده شیشه ضد گلوله طلا فروشی

طلا فروشی ها از جمله مکان هایی هستند که نیاز به امنیت بالایی دارند و استفاده از شیشه های ضد گلوله که در مرکز فروش های تخصصی به صورت عمده ارائه می شوند می توانند گزینه خوبی برای افزایش امنیت باشند.
شیشه های ضد گلوله در ظاهر هیچ تفاوتی با شیشه های معمولی ندارند و موضوضعی که موجب شناخت این نوع شیشه ها از دیگر شیشه ها می شود این است که شیشه های معمولی با اصابت گلوله کاملا خرد می شوند اما شیشه های ضد گلوله از مقاومت بالایی برخوردارند و بعد از اصابت گلوله آسیب نمی بینند.
تکنولوژی خاصی در تولید انواع شیشه های ضد گلوله به کار رفته است و این نوع شیشه ها را به صورت لایه لایه سازی تهیه می کنند و در تولید آن ها از یک نوع پلاستیک سخت با نام پلی کربنات بهره می برند و همین موضوع موجب ضخیم تر شدن شیشه های ضد گلوله نسبت به دیگر شیشه ها شده است.

شیشه ضد گلوله

استفاده از شیشه های ضد گلوله برای طلافروشی

همه ی ما به درستی می دانیم که طلا فروشی ها به دلیل دارا بودن میزان بالایی از طلا و جواهر که در خود جای داده اند همیشه می توانند مورد حمله سارقین قرار بگیرند و این در حالی است که افرادی که در این محیط کار می کنند به دنبال افزایش امنیت هستند از این رو ترجیح می دهند از شیشه های ضد گلوله به جای شیشه های معمولی که مقاومت کافی ندارند استفاده کنند.

فروش عمده انواع شیشه با کیفیت

در حال حاضر در ایران ما سالانه انواع مختلف شیشه را با کیفیت بالا تولید می کنیم و ین درحالی است که بسیاری از محصولات کشور قابل رقابت با نوع خارجی هستند و همین امر موجب شده تا صادرات این محصول نیز از رونق بالایی برخوردار باشد و همواره انواع شیشه توسط مرکز فروش های عمده به سراسر کشور ارسال گردد.
منبع: درب و پنجره ایران