ساعت ایستاده جدید و شیکی که توانست مرده را زنده کند

توسعه ساعت های الکتریکی و قیمت ساعت ایستاده جدید و شیک کوارتز در اواخر دهه 1800 و اوایل دهه 1900 منجر به ساخت زمان سنج هایی با دقتی فراتر از بهترین زمان سنج های مکانیکی شد. در اواسط دهه 1950، کرونومترهای کوارتز توسط کرنومترهایی که نوسانات آنها از ارتعاشات مجموعه ای از اتم ها – اولین ساعت های اتمی – ناشی می شد، منسوخ شد.

ساعت پدربزرگ که به آن ساعت با قاب بلند نیز می گویند، ساعت آونگی بلند (به انیمیشن مراجعه کنید) محصور در یک جعبه چوبی که روی زمین قرار دارد و معمولاً 1.8 تا 2.3 متر ارتفاع دارد.

نام ساعت پدربزرگ پس از محبوبیت آهنگ «ساعت پدربزرگ» که در سال 1876 توسط هنری کلی ورک نوشته شد، انتخاب شد. اولین ساعت‌های پدربزرگ ظاهری معماری کلاسیک داشتند، اما سبک‌های متنوعی در طول سال‌ها از محبوبیت برخوردار بوده‌اند.

یکی از شکل‌های ساعت آونگی اولیه روی دیوار نصب می‌شد، اما به دلیل وزن سنگین سربی، احتمالاً محکم کردن آن دشوار است. اعتقاد بر این است که ساعت پدربزرگ برای پشتیبانی از این مکانیسم های ساعت سنگین تر ساخته شده است.

ساعت

همه ROKR به مفهوم اصلی تحقیق و توسعه پایبند هستند. Rokr بر روی Play-Brand مدل انتقال مکانیکی مدل‌های انتقال مکانیکی تمرکز دارد. ما متعهد به ساخت یک مدل مونتاژ ساعت چوبی سه بعدی DIY با حس مکانیکی و صنعتی هستیم.

چوب باسس ممتاز انتخاب شده. ایمن و سازگار با محیط زیست، بدون بوی عجیب و غریب. مراقب سلامت جسمی و روحی خانواده خود باشید. پازل های چوبی سه بعدی ROKR چندین گواهینامه بازرسی کیفیت حرفه ای را گذرانده اند. تضمین کیفیت ROKR، ایمن و مطمئن.

جزئیات محصول به صورت فیزیکی با ساختار کامل مونتاژ شده است و روش باستانی خراش و بند بند برای به ارث بردن حکمت صنعتگری اتخاذ شده است. تایمر زنگ یک دستیار یادآور مهم است. دنده کنترل سرعت 5 سطحی و صفحه سه بعدی کاملاً دیجیتالی زیبایی شناسی شدید ماشین آلات هسته سخت را نشان می دهد. ساعت را به دیوار آویزان کنید یا روی میز بایستید تا فضایی پیچیده و رمانتیک در خانه ایجاد کنید.
پازل چوبی 3D ROKR را می توان به عنوان اسباب بازی های پازل کودک، رشد مغز چپ کودکان، آموزش تفکر منطقی قدرتمند کودکان استفاده کرد. طوفان فکری سیکلون تمرکز و یادگیری را افزایش می دهد. بزرگسالان همچنین می توانند چند ساعت سرمایه گذاری در مونتاژ کنند، که یک فرآیند فشرده سازی دلچسب است.