دمپایی دخترانه اسپرت بازیگر معذوف سینما توسط یکی از هواداران دزدیده شد

هر پا صندل خودش را می‌خواهد و هر زنی، حتی آن‌هایی که خود را کمتر به این ژانر علاقه‌مند می‌دانند، یک جفت را برای موقعیت‌های خاص در کمد لباس نگه می‌دارند.

برعکس، کسانی که آنها را دوست دارند، حتی کمدهای کاملی دارند که با هر لباسی مطابقت دارد و بسیاری نمی توانند در مقابل کفش های پاشنه بلند مقاومت کنند.

دمپایی دخترانه اسپرت به دلیل ساختاری که از دو عنصر تشکیل شده است، پرکاربردترین کفش ها در طول فصل تابستان هستند. قسمت رویه، یعنی قسمت بالایی که اغلب به چند نوار یا نوار در قسمت جلویی پا کاهش می یابد و با پنجه و پاشنه بدون پوشش مشخص می شود.

جزء دیگر کفی است که بسته به مدل انتخابی می تواند کم ارتفاع با لاستیک یا بدون لاستیک و یا بلند با گوه یا پاشنه از هر نوع و ارتفاعی باشد.

دمپایی دخترانه اسپرت

انتخاب کفش در فصل بهار/تابستان برای احترام به تنفس پا با توجه به دمای بالا و جلوگیری از گردش خون مهم‌تر است. صندل به طور کامل این نیازها را برآورده می کند اما لازم است بدانید که چگونه یک صندل مناسب را انتخاب کنید.

از این نظر، موادی که با آن ساخته می شوند بسیار مهم هستند، برای هر مدل یا کاربری که برای آن در نظر گرفته شده است متفاوت است. بنابراین، انواع مختلفی وجود دارد: صندل های جواهر، بافته شده، دمپایی، برده، چرمی یا با پاشنه.

بیایید با هم آنها را کشف کنیم و سعی کنیم بفهمیم چه عواملی می توانند انتخاب کفش مناسب را تعیین کنند. صندل ها را می توان به راحتی با دمپایی ها اشتباه گرفت.

زیرا نه تنها در جنس و مدل استفاده شده، بلکه مهمتر از همه در استفاده ای که برای آن در نظر گرفته شده اند، تفاوت دارند. صندل بسته به نوع آن برای هر موقعیتی مناسب است در حالی که دمپایی بیشتر نقش خانگی دارد، برای ساحل یا استخر.