تابلو رزین طلایی چند صد میلیون دلاری توسط ولیعهد عربستان به لژیونر پرتغالی هدیه داد شد

پانل های هنری چوبی و توس گهواره ای گران تر از بوم هستند اما هنوز مقرون به صرفه هستند. این سطوح چوبی سطح مناسب تری برای تابلو رزین طلایی هستند زیرا افتادگی مشکلی ندارد و بسیار محکم هستند.

پانل های هنری چوبی و توس به خوبی کار می کنند زیرا بستر چوبی با چوب بیشتری قاب شده است. این همان چیزی است که از تاب برداشتن چوب جلوگیری می کند.

اگر نقاشی رزینی را روی یک صفحه تخته سه لا یا یک صفحه چوبی از فروشگاه سخت افزار انجام می دادید، آثار هنری شما پیچ و تاب می خورد زیرا با قاب محکم نمی شوند.

بتونه کاری پانل های هنرمند چوبی و توس گهواره ای یک موضوع ترجیحی شخصی است. تخته های پرایم شده رنگ ها را برجسته می کنند زیرا آنها را روی یک سطح سفید می ریزید.

اگر از رنگ‌های رزین شفاف برای ریختن استفاده می‌کنید، عاقلانه است که تخته خود را قبل از ریختن آماده کنید. در غیر این صورت، اگر در حال رنگ آمیزی با رنگ های مات در رزین خود هستید، نیازی به پرکاری سطح نیست.

هنگام ریختن بر روی تابلوهای هنرمند چوبی و توس گهواره ای، باید در نظر داشته باشید که وقتی نقاشی کامل می شود، می خواهید کناره ها چگونه به نظر برسند. شما دو انتخاب در مورد نحوه درمان کناره های بستر خود دارید:

با اجازه دادن به رزین اپوکسی شما بر روی لبه های پانل جریان پیدا می کند، رنگ آمیزی شما به طرفین ادامه می یابد. این ظاهر می تواند بسیار خیره کننده باشد. قبل از ریختن:

1. یک لایه نازک از ژله نفتی را روی سطح زیرین زیر لایه خود قرار دهید، از لبه شروع کنید و حدود یک اینچ به داخل بروید. این به جلوگیری از خشک شدن رزین در قسمت زیرین نقاشی شما کمک می کند.

تابلو رزین طلایی

2. پس از اتمام کار، یک چوب بستنی را در امتداد قسمت زیرین بکشید تا رزین اضافی حذف شود. شما باید چندین بار این کار را انجام دهید زیرا نقاشی شما بهبود می یابد زیرا رزین برای هنر همچنان به خود تراز می رسد.

3. پس از خشک شدن رزین، از پارچه یا دستمال کاغذی برای پاک کردن قطرات ژله و رزین استفاده کنید. جدا کردن کناره های زیرلایه کمک می کند کناره های شما از رزین پاک شود.

من ترجیح می دهم از نوار چشمک زن با عرض دو اینچ استفاده کنم زیرا به خوبی به بستر می چسبد. می توانید نوار چشمک زن را از فروشگاه سخت افزار محلی خود خریداری کنید.

این یک نوار سفت تر است که از آلومینیوم ساخته شده است و شبیه فویل آلومینیومی معمولی است. شما باید نوار را روی بستر خود بمالید تا حداقل نیم اینچ بالاتر از سطح بستر شما قرار گیرد.

از یک کارت اعتباری پلاستیکی برای صاف کردن نوار روی لبه های بستر خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ چین و چروک یا حباب وجود ندارد و نوار چسب محکم به بستر شما چسبیده است. نوار رزین موجود در سطح زیرلایه را حفظ می کند.

پس از خشک شدن رزین، نوار را جدا کنید. احتمالاً لازم است لبه ها را با کاغذ سنباده ریز اضافی سمباده بزنید تا لکه های تیز یا ناهموار از بین برود. می توانید کناره های زیرلایه خود را ناتمام رها کنید یا به رنگ دلخواه رنگ کنید.