با استفاده از شلوار زنانه کرپ مازراتی پاهای خود را ماساژ بدهید

چرخاننده مچ پا، همانطور که برخی می خواهند آنها را بخوانند، اینجا هستند تا بمانند – و دلیل خوبی هم دارند.

شلوار زنانه کرپ مازراتی از باکیفیت ترین شلوار ها می باشد.

شلوارهای کوتاه با اجازه دادن به مچ پاها در تابستان نفس می کشند در حالی که در ماه های سردتر به کفش هایتان زمان می دهند، شلوارهای کوتاه راهی عالی برای چاشنی بخشیدن به لباس رسمی خسته کننده هستند.

سلب مسئولیت: منظور ما از شلوار بریده کوتاه‌تر از حد متوسط ​​شماست، نشان دادن قسمتی از مچ پا یا نمای خوبی از جوراب‌های مردانه‌تان ، که نباید با جوراب‌های شلواری اشتباه گرفته شود.

علاوه بر اینکه به کفش شما سکویی برای درخشش می دهد، یک برش دقیق خط کفش های شما را برجسته می کند – زیرا هیچ چیز بدتر از چنگ زدن مواد در پایین مچ پای شما نیست.

با این حال، گرفتن طول مناسب بسیار مهم است.

شلوار

مگر اینکه آنها کاملاً مناسب باشند، به یک خیاط بروید و از توصیه های او استفاده کنید، اما اگر احساس شجاعت می کنید، هر چیزی که تا سه یا چهار اینچ بالاتر از مچ پا باشد یک شرط مطمئن است.

شلوارهای کوتاه به خوبی برای محیط‌های رسمی و خارج از کار مناسب هستند، اگرچه بدون شک شما در منطقه امن‌تری با اولی هستید.

چینی های برش خورده به رنگ شنی با یک پیراهن سفید ساده، بامبر جیر درجه یک و وسایل ورزشی لوکس سفید در آخر هفته به خوبی کار می کنند.

در همین حال، برای مناسبت‌های رسمی‌تر، شلوار برش مشکی که با کت‌های خاکستری، یقه‌های زغالی و کفش‌های oxblood پوشیده می‌شود، برای یک دفتر کاری راحت و غیررسمی ایده‌آل است .

شلوارهای باری از یک تاریخچه گلدانی لذت برده اند، از ارتشی ضروری به هیولاهای بزرگ و بی اندازه اولیه.

اکنون، زمان کافی سپری شده است که همه چیز کمی آرام شده و به شکلی بزرگ (و بسیار شیک تر) بازگشته است.