نمایندگی معتبر ارائه انواع شیشه خودرو

انواع شیشه خودرو را چگونه تولید می کنند؟ نمایندگی معتبر ارائه شیشه های خودرو را چگونه می توان یافت؟ آیا شیشه هایی که برای خودرو های مختلف استفاده می شوند نشکن هستند؟
شیشه هایی که برای یک خودرو تهیه می شوند از کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشند و در حالی که همه ی ما به وضوح دیده ای که شیشه های جانبی و عقب خوردرو ها با برخورد یک شی و یا هنگام شکستن به طور کل خرد می شوند و هرگز مانند شیشه جلو ترک نمی خورند که البت این موضوع با نقاط سیاه رنگ در اطراف شیشه جلو ارتباط دارد و البته در شیشه جلو از لامینیت که یک نوع فیلم پلاستیکی است استفاده می شود تا مانع از پرتاب شدن قطعه های شیشه در هنگام خرد شدن می شود و از سرنشینان محافظت می نماید.

شیشه خودرو

انواع شیشه خودرو چگونه هستند؟

شیشه های خودرو به دو دسته LAMINATED و TEMPERARED که نوع لامینیت این شیشه ها دارای قطعه فیلمی با نام PVB است که باعث شده این شیشه ها از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار باشند و اشعه UV خورشید را تا اندازه بالایی دفع نمایند البته شیشه های نشکن خودرو ها مانع از انتقال صدا ها به میزان 95 درصد می شوند و از این رو است که در بیشتر خودرو های روز جهان از انواع شیشه نشکن لامینیت استفاده شده است.

نمایندگی معتبر شیشه انواع خودرو

تهیه شیشه خودرو نیز بسیار در کیفیت این محصول اهمیت دارد زیرا تنها زمانی می توانید نسبت به دوام شیشه اطمینان داشته باشید که نمایندگی معتبر و تخصصی را برای خرید انتخاب کنید زیرا این نوع مراکز قادر به ارائه انواع شیشه خودرو با تضمین کیفیت می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.